خانه / طوفان الاقصی / طوفان وحدت‌آفرین
خانه / طوفان الاقصی / طوفان وحدت‌آفرین

طوفان وحدت‌آفرین

اسرائیل از سال‌ها قبل تلاش کرده تا با کشورهای مسلمان ارتباط دیپلماتیک برقرار کند تا بتواند هر چه بیشتر امنیت خود را حفظ کرده و به عنوان یک کشور رسمیت پیدا کند.

در سال ۱۹۷۸ اسرائیل با کشور مصر روابط دیپلماتیک برقرار کرد و در سالیان اخیر نیز به شدت دنبال عادی سازی روابط با دیگر کشورهای منطقه بود که تا به حال، کشورهای بحرین، امارات، سودان، مراکش و… با این رژیم روابطی برقرار کرده‌اند و اخیرا اسرائیل قصد داشت با عربستان سعودی نیز وارد روابط دیپلماتیک شود.

اما حوادث اخیر و حملات جنایت کارانه‌ی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، تمام نقشه‌های شوم آنان را نقشِ بر آب کرد، به گونه‌ای که بسیاری از کشورهای عرب، سفرای رژیم صهیونسیتی را از کشورشان اخراج کردند و تعدادی از کشورها که قصد عادی سازی روابط با این رژیم جعلی را داشتند، از قطع کامل این مذاکرات و حمایت از مردم فلسطین خبر دادند.

این نشان دهنده‌ی انزوای دوباره‌ی این کشور جعلی بین کشورهای مسلمان جهان، و شعله‌ور شدن آتش خشم مردم منطقه در قبال جنایاتِ اسرائیل است.

عملیات طوفان الاقصی به تنهایی توانست رؤیای نیل تا فراتِ اسرائیل را متلاشی کند و هیمنه‌ی پوشالی این رژیم را به لرزه در بیاورد.

✍🏻نویسنده:محمدمهدی عابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *