خانه / طوفان الاقصی / اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس
خانه / طوفان الاقصی / اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس

اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس

تاریخ شکل‌گیری رژیم صهیونیستی

در اواسط جنگ جهانی اول در سال 1917 “آرتور بالفور” بیانیه‌ای برای رهبر جامعه یهودیان بریتانیا ارسال کرد و بیان کرد که قصد دارد یک‌خانه مادرزادی برای یهودیان در فلسطین بر پا کند.

در سال 1948 یک روز قبل از انقضای قیمومیت بریتانیا، “بن گوریون” تشکیل یک کشور یهودی در فلسطین را بانام دولت اسرائیل اعلام کرد. برای تولد این دولت حرامزاده بیش از 700 هزار فلسطینی در کشورهای همسایه آواره شدند؛ و این آوارگی بیش از 75 سال است که ادامه دارد!

بعد از جنگ جهانی، با خرابی‌های کشورهای اروپایی و در نظم نوین شکل‌گرفته، آمریکا شد پدرخواندۀ استکبار و اسرائیل شد، فرزند نامشروع این پدرخوانده و ابلیس بزرگ. البته می‌توان گفت که کنترل آمریکا هم در دستان صهیونیست‌هایی است که سهام کارتل های بزرگ اقتصادی و رسانه‌های سحر کننده‌ی افکار عمومی را در دست دارند.

آری اسرائیل ولیدۀ نامشروع تمدن غرب است. ولیدۀ نامشروعی که شد سر استکبار. شد سگ هار غربی برای کنترل ثروت و قدرت در منطقۀ غرب آسیا. اسرائیل غاصب و جعلی، سر استکبار است در نظم جهانی بعد از جنگ جهانی دوم. اگر این سر قطع شود، دومینوی نابودی و اضمحلال شروع خواهد شد. این نکته اهمیت جنگ غزه را مشخص می‌کند.

اما حماس غیور و حماسه‌ساز، مسلمانان و مجاهدان مظلوم و مقتدر غزه، با این ضربۀ غیرقابل ترمیمی که به این ولیدۀ نامشروع زدند، مسیر نابودی تمدن غربی را هموارتر کردند. حماس عزیز و مردم مظلوم و مقتدر غزه، با شکستن هیمنۀ پوشالی و موهوم اسرائیل غاصب و شکستن سدهای چند لایۀ امنیتی و نظامی اسرائیل و با شکست هوش مصنوعی به کارگرفته شده، کاری کردند کارستان. نه در بعد نظامی فقط. بلکه در تحقیر چکیده و ماحصل نظم جهانی گذشته و در ضربه زدن به رأس استکبار که در بلندمدت به حذف آن منجر خواهد شد.

و اگر این ضربه به‌موقع وارد نمی‌شد، مطابق اطلاعات به‌دست‌آمده از صهیونیست‌ها، حماس و مردم غزه همین هزینه را می‌دادند و چنین دستاورد بزرگی نصیب امت اسلام نمی‌شد.

اللهم احفظ و انصر المجاهدین و اجعلنا منهم

✍🏻نویسنده:حجت الاسلام مهدی قریب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *