خانه / خانه طلاب جوان / انقلاب اسلامی خود را به عنوان نقطه آغاز انقلاب مهدوی قرار داده است/سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شجاعی در دوره “مثل خمینی”

انقلاب اسلامی خود را به عنوان نقطه آغاز انقلاب مهدوی قرار داده است/سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شجاعی در دوره “مثل خمینی”


سومین نشست معرفتی اردوی مثل خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین شجاعی برگزار شد. ایشان ابتدا با یک نگاه جهان‌بینانه خلقت تمام عالم را بر اساس یک دستگاه محاسباتی دقیق معرفی نمودند که عقل کل این محاسبات امام معصوم(ع) است.

ایشان در ادامه به این نکته پرداختند که انسان باید جایگاه و ارزش خود را در دنیا بداند و الا خود را به قیمت ارزان می‌فروشد و مشغول امور پست و ناچیز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی با بیان این نکته که ماشیعیان باید برای ایجاد زمینه جهت ظهور امام عصر(عج) تلاش کنیم، فرمودند: امام زمان با انقلاب اسلامی ایران از مظلومیت ۱۲۰۰ ساله خارج شده است. انقلاب اسلامی خود را به عنوان نقطه آغاز انقلاب مهدوی قرار داده است.

برای ظهور حضرت، یک گام اساسی لازم بود و آن انقلاب اسلامی بود. مأموریت انقلاب اسلامی، سامان دادن تمامی فرزندان اهل بیت در سراسر دنیا و فراهم کردن لشکر و ایجاد قدرت لازم برای ظهور است.
ملت ایران به امام زمان ثابت کردند که ما اهل کوفه نیستیم و پای دین و عهد خود نیز ایستاده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *