خانه / خانه طلاب جوان / اردوی عهد با امام(ره)

اردوی عهد با امام(ره)

مردم در مکتب امام نقشی بی بدیل دارند. حضرت امام به مردم ایمان داشت و بر اساس قیام آنها نهضت خود را آغاز کرد، پیش برد و به پیروزی رساند و 44 سال است که انقلاب توسط همین مردم حفظ شده است.
در تمام فراز و نشیبهای انقلاب همین حضور مردم بوده که کارگشایی کرده و معضلات را حل کرده است. نهادهایی مثل جهاد سازندگی، بسیج، سپاه پاسداران، کمیته امداد و کمیته انقلاب اسلامی شواهدی بر این ادعا هستند.
در فضای اقتصادی هم همین امر مد نظر رهبر انقلاب اسلامی بوده است. ایشان شرکتهای دانش بنیان را بستری برای حضور مردم در عرصه اقتصادی میدانند و حل مساله تولید را منوط به همین امر میدانند.
پارکهای علم و فناوری در حقیقت بستری برای شکل گیری شرکتهای دانش بنیان است که در ده سال اخیر به صورت جدی تر فعالیتشان گسترده شده و البته نیاز به جهش در این زمینه هست.
بنابراین و برای آشنایی بیشتر با این مفاهیم و نیز شرکتهای دانش بنیان استان قم بر آن شدیم که در پارک علم و فناوری استان قم حضور پیدا کنیم و علاوه بر آشنایی با مفاهیم «زیست بوم» ، «شرکتهای دانش بنیان» و «پارک علم و فناوری» از نزدیک با ظرفیتها و توانایی ها و مسائل آنها آشنا شویم.
به نظر میرسد اگر این نقاط برجسته را اولا خودمان ببینیم و بعد با «روایت» صحیح آن برای جامعه آنها را به چشم مردم بیاوریم میتوانیم در جریان امید بخشی قدمی برداریم.
این اردو، اولین فصل در مسیر روایت پیشرفت های متعدد و متکثر جمهوری اسلامی است. بر آن هستیم ان شاالله این حرکت را ادامه داده و در مسیر جهاد تبیین با حضور در نقاط مختلف پیشرفت کشور، روایت هایی امیدبخش برای عموم مردم ارائه دهیم.

برای ثبت نام در اردو بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

2 دیدگاه

  1. سلام علیکم
    خدا قوت
    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *