خانه / انتشارات گام دوم / کتاب پهلوی بدون سانسور در موزه ملت کاخ سعدآبادرونمایی شد

کتاب پهلوی بدون سانسور در موزه ملت کاخ سعدآبادرونمایی شد

کتاب «پهلوی بدون سانسور» (گزیده هایی مستند درباره رضا و محمد رضا پهلوی و برخی نزدیکان آنها) نوشته جبار امرایی رونمایی شد.

این مراسم با حضور دکتر قاسم تبریزی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و مسئول کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی کتابخانه مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین عصاره مدیر خانه طلاب جوان و آقای جبار امرایی (نویسنده کتاب) و پیام تصویری حجت الاسلام و المسلمین راجی سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ – ساعت ۱۴در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد (سالن آمفی تئاتر کاخ موزه ملت) برگزار شد.

در معرفی این کتاب که در انتشارات گام دوم منتشر شده، آمده است: کتاب «پهلوی بدون سانسور » مجموعه‌ای از روایت‌های مستند درباره زندگی و عملکرد رضا و محمد رضا پهلوی و اطرافیان آنها است
روایت های این کتاب یا از کتابهای درباریان و همراهان موافق با رژیم پهلوی و یا از برخی نویسندگان بی-طرف خارجی است. برخی روایتهای این اثر به صورت مستقیم از کتابهایی است که تاکنون ترجمه نشده است. ویژگی دیگر کتاب آن است که روایتها به صورت مختصر و همه فهم و بدون تفسیر و تحلیل و با کمترین دخل و تصرفی نسبت به متن اصلی در اختیار مخاطب قرار میگیرد. کوتاهی و مستند بودن کتاب این امکان را فراهم میکند که خوانندگان به راحتی بتوانند از مطالب آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کنند.
برای خرید این کتاب اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *