#جهاد_یاری_رسانی

در راستای کنترل ویروس کرونا در شهر مقدس قم، مجموعه خانه طلاب جوان قم،گروه جهادی محبین ائمه(علیهم السلام) و گروه های دیگر تبلیغی و جهادی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نامه فرستاده اند و آمادگی خود را برای هرگونه نیاز به کمک در جهت کنترل این بیماری اعلام کرده اند.


نامه مجموعه خانه طلاب جوان قم

حضور محترم دکتر قدیر(زید عزه)
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم
سلام علیکم
با احترام فراوان، به استحضار میرساند «خانه طلاب جوان قم» با توجه به مشکلات پیش آمده در این شهر مقدس برای مردم غیور، مقاوم و مظلوم آن و با توجه به احتمال نیاز مجموعه های پزشکی در بیمارستانها، در امر رسیدگی و پرستاری بیماران قرنطینه شده و یا کمک به پخش اقلام بهداشتی و یا هر کمک دیگر، آماده هر گونه همکاری و خدمت رسانی است.
جهاد یاری رسانی به بیماران، تکلیفی الهی است که امیدواریم با موافقت جنابعالی امکان این توفیق برای این مجموعه فراهم شود.
از خداوند متعال توفیق روز افزون شما و همکاران پر تلاشتان را در این جهاد مقدس مسئلت داریم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نامه گروه جهادی محبین ائمه (علیهم السلام)

« اللهمَّ صلِّ علی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ وَ ادْفَعْ عَنَّا البَلاءَ المُبْرَمَ مِن السَّماءِ إنَّکَ عَلى کُلِّ شَئٍ قَدِیرٌ»

حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم
جناب آقای دکتر قدیر
سلام علیکم
ضمن خداقوت و آرزوی عافیت برای شما و همکاران سخت کوشتان
در راستای تقویت خدمات مجاهدانه همکاران شما در قبال مقابله با ویروس کرونا و تأمین سلامت مردم عزیز در شهر مقدس قم، گروه جهادی محبین ائمه (علیهم السلام) آمادگی کامل خود را جهت مشارکت جهادی در فعالیت های امدادی تا بازگشت شرایط به وضع عادی اعلام می دارد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نامه چند گروه تبلیغی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نامه مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها

سم الرحمن الرحیم
وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعا (سوره مبارکه مائده آیه ۳۲)
حضور مسئولین محترم استان قم

با عرض سلام و خداقوت
همانطور که مستحضر هستید طلاب و روحانیون حوزه علمیه در همه بحران‎ها نظیر سیل‎ و زلزله‎های سنوات گذشته، پیش‎قراولان امدادرسانی به مردم مومن و شریف ایران بوده اند، چراکه این مهم را وظیفه شرعی و توفیق الهی خویش می‎بینند که در شرایط سخت، عاشقانه و باتمام وجود به یاری مردم بشتابند.
در شرایط کنونی نیز که شهر مقدس قم نیازمند همدلی و همکاری بیش از گذشته همه مردم عزیز است، ما اساتید و طلاب مدرسه معصومیه سلام الله علیها اعلام می داریم که در انجام هر نوع ماموریت و امدادی که مسئولین امر صلاح بدانند اعم از پرستاری و مراقبت از بیماران، تنظیف و ضدعفونی اماکن، توزیع اقلام و … آماده و مشتاق به خدمت هستیم.
امیدواریم ان شاء الله به زودی مشکلات پدید آمده رفع گشته و مردم انقلابی قم از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون آمده و برگ زرینی دیگر بر دفتر تاریخ شهر خون و قیام و بصیرت افزوده شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *