خانه / خانه طلاب جوان / علمی / مکتب علمی امام خمینی(ره) / مدرس امام / فقه و اصول / مبحث انحلال و خطابات قانونیه؛ درس خارج اصول استاد سید مصطفی حسینی نسب

مبحث انحلال و خطابات قانونیه؛ درس خارج اصول استاد سید مصطفی حسینی نسب

استاد حسینی نسب در خردادماه سال 1401 جلساتی داشته اند با عنوان کارورزی منهجی درس خارج اصول (با تمرکز بر مسأله خطابات قانونیه).
این جلسات تمهیدی بوده اند برای درس خارج اصول ایشان که در تابستان 1401 در مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(علیه السلام) جلسه بحث شده اند.

ایشان همچنین از شهریور 1401 در مؤسسه فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) قم درس خارج اصول خود را در مبحث انحلال و خطابات قانونیه آغاز کردند که این بحث نیز در 31 جلسه بحث شده است. از آنجا که جلسات قم ایشان با تفصیل بیشتری بحث شده است، در کنار مباحث کارورزی منهجی ایشان که در تهران ارائه شده است، صوت جلسات خارج اصول قم ایشان تقدیم می گردد.

تعداد جلسات مبحث کارورزی منهجی درس خارج: 9 جلسه
برگرفته از پایگاه ثقلین، متعلق به مدرسه امام خمینی تهران (مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(علیه السلام))

تعداد جلسات درس خارج اصول: 31 جلسه

مباحث استاد حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نسب را در ایتا، از طریق کانال استاد به نشانی hoseininasab@ می توانید پیگیری کنید.

9فایل ابتدایی مربوط به دروس کارورزی منهجی خارج اصول (با تمرکز بر مسأله خطابات قانونیه) و از فایل شماره 10 دروس خارج اصول (مبحث انحلال و خطابات قانونیه) هستند.